Regulamin imprez speed dating organizowanych przez MiniRandki.pl
- Aby wziąć udział w imprezie speed dating organizowanej przez MiniRandki.pl należy wypełnić formularz zgłoszeniowy umieszczony na stronie odpowiadającej konkretnemu wydarzeniu.
- W formularzu zgłoszeniowym należy podać swoje imię, numer telefonu, adres e-mail, wiek oraz płeć. Dane te są niezbędne do prawidłowego przebiegu imprezy i nie są udostępniane innym uczestnikom spotkania, ani podmiotom trzecim.
- Ostatecznym potwierdzeniem rezerwacji swojego miejsca jest zaksięgowanie płatności (szybki przelew online lub przelew tradycyjny). Koszt udziału w imprezie widoczny jest na stronie z opisem wydarzenia.
- W imprezach mogą brać udział jedynie osoby pełnoletnie, będące singlami (nie pozostające w związkach partnerskich).
- W trakcie trwania imprezy uczestnicy na kartkach otrzymanych od organizatora wyrażają chęć kontynuowania znajomości z wybranymi osobami oraz zaznaczają, który z kontaktów ma zostać udostępniony tym osobom (adres e-mail, numer telefonu lub oba te kontakty). Wybrane dane kontaktowe zostają przekazywane tylko i wyłącznie w przypadku wzajemnego wskazania chęci kontynuowania znajomości przez konkretne osoby.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania wyznaczonej wcześniej imprezy. W takiej sytuacji zapisane osoby niezwłocznie otrzymują informację drogą mailową lub SMS-ową. Zapisanym osobom organizator może zaproponować alternatywny termin/terminy spotkania. W sytuacji, gdy zaproponowany termin/terminy nie będą odpowiadać uczestnikom, wniesiona wcześniej opłata zostaje w całości zwrócona bezpośrednio na konto bankowe, z którego dokonana była płatność. Zwrot środków następuje w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych.
- W przypadku odwołania imprezy z powodu ograniczeń związanych z epidemią COVID-19 zwrot płatności następuje w ciągu maksymalnie 180 dni.
- W przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w pkt. 6 i 7, w celu uzyskania zwrotu płatności zapisana osoba powinna wysłać żądanie zwrotu płatności drogą elektroniczną na adres info (a) minirandki.pl w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ogłoszenia informacji o odwołaniu imprezy.
- Zapisanie się na wybraną imprezę speed dating oznacza zgodę na otrzymywanie e-maili oraz SMS-ów z informacjami o kolejnych spotkaniach w wybranym przez siebie mieście oraz o innych usługach i produktach firmy. Uczestnik, który dokonał rejestracji wyraża zgodę na przetwarzanie danych w celach handlowych na potrzebny portalu MiniRandki.pl. Zgodę tę można w każdej chwili anulować poprzez kliknięcie w odpowiedni link w stopce informacyjnej e-maila lub przesłanie wiadomości na adres info (at) minirandki.pl. Organizator nie przekazuje danych kontaktowych klientów innym firmom w celach zarobkowych.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy wstępu na imprezę osobom, co do których ma podejrzenie, że są pod wpływem alkoholu lub innych substancji odurzających lub których zachowanie mogłoby w jakiś sposób urazić innych uczestników spotkania. W takiej sytuacji nie przysługuje zwrot dokonanej wcześniej opłaty za udział w imprezie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji wieku uczestnika poprzez sprawdzenie jego dokumentu tożsamości. W przypadku gdy uczestnik nie mieści się w przedziale wiekowym lub nie wyraża zgody na okazanie dokumentu, Organizator zastrzega sobie prawo odmowy wstępu na imprezę takiej osobie. W takiej sytuacji nie przysługuje zwrot dokonanej wcześniej opłaty za rezerwację miejsca.
- W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie wpłacona kwota nie podlega zwrotowi. Kwestię tę reguluje art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Zgodnie z jego treścią, nie występuje możliwość odstąpienia od umowy zawartej w drodze zgłoszenia swojego udziału w wydarzeniu ze ściśle określonym terminem realizacji, chyba że strony porozumieją się inaczej.
- W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie z przyczyn losowych, jest możliwość wybrania innego terminu imprezy pod warunkiem przesłania do Organizatora informacji o swojej nieobecności najpóźniej na 26 godzin przed imprezą. W przypadku wyższej ceny za udział obowiązującej w imprezie w nowym terminie, konieczne jest dokonanie dopłaty.
- Odwołanie swojej obecności w dniu imprezy, lub nieobecność na spotkaniu, wiąże się z obowiązkiem opłacenia zarezerwowanego miejsca przez osobę, która zgłosiła rezerwację.
- Ze względu na specyfikę organizowanych imprez, Organizator zastrzega sobie prawo anulowania rezerwacji zgłoszonej osobie, bez podania przyczyny.
- Organizator nie odpowiada za mniejszą liczbę uczestników niż wynikająca z planu spotkania podanego w ofercie i harmonogramie imprez.
- Ze względu na specyfikę imprezy, zastrzegamy prawo do nie wpuszczenia osób spóźnionych dłużej niż 15 minut. Osobom spóźnionym, nie dopuszczonym do udziału w imprezie nie przysługuje zwrot z tytułu niewykorzystanej płatności.
- W przypadku konieczności anulowania rezerwacji miejsca na imprezie z powodu złamania przez uczestnika regulaminu (np. w przypadku podania nieprawdziwych danych, zapisania się do innej grupy wiekowej niż właściwej dla wieku uczestnika), zwrócona płatność zostaje pomniejszona o opłatę manipulacyjną wynoszącą 10 zł za każde zarezerwowane miejsce.
- Uczestnik wypełniając i wysyłając formularz zgłoszeniowy oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje go w pełni.
- Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące warunków korzystania z usługi można uzyskać drogą mailową – info (at) minirandki.pl.
ZASADY UCZESTNICTWA W IMPREZACH W CZASIE TRWANIA STANU EPIDEMII SARS-CoV-2
- Uczestnik zapisując się na wydarzenie oświadcza, że według swojej najlepszej wiedzy, nie jest osobą zakażoną wirusem SARS-CoV-2 oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym. O wszelkich zmianach w tym zakresie zobowiązuje się poinformować Organizatora przed spotkaniem.
- Uczestnik zgadza się na udostępnienie przez Organizatora swoich danych osobowych Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu w sytuacji wystąpienia przypadku zarażenia SARS-CoV-2 przez któregoś z uczestników spotkania lub przez pracownika Organizatora lub lokalu, w którym odbywa się spotkanie.
- Uczestnik ma obowiązek samodzielnego wyposażenia się w środki ochrony osobistej.
- Uczestnik po wejściu do lokalu ma obowiązek dezynfekcji dłoni. Płyny do dezynfekcji są udostępnione Uczestnikom przez Organizatora.
- Zalecane jest używanie własnych długopisów podczas trwania spotkania. W przypadku braku własnego długopisu, Organizator udostępnia Uczestnikom długopisy, które są dezynfekowane przed i po każdym spotkaniu.
- Uczestnicy spotkania zobowiązują się do utrzymania dystansu między innymi uczestnikami, a także pracownikami Organizatora oraz lokalu, w którym odbywa się spotkanie.
- W celu zwiększenia bezpieczeństwa Uczestników minimalna odległość między stolikami wynosi 2 metry.
- Uczestnicy zobowiązani są do zakrywania ust i nosa podczas trwania spotkania.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
W ramach naszych starań w celu osiągnięcia zgodności z RODO, a także w celu dostarczania informacji o tym, jak Państwa dane osobowe są przetwarzane, poniżej przekazujemy niezbędne informacje w tym zakresie.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest MiniRandki.pl z siedzibą w Krakowie.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest niezbędność tego przetwarzania do wykonania umowy.
- Dane osobowe jakie zbieramy w celu realizacji naszych usług:
– Imię,
– Dwie pierwsze litery nazwiska lub całe nazwisko,
– Numer telefonu,
– Adres mailowy,
– Wiek
– Płeć. - Dane osobowe i kontaktowe uczestników przetwarzane są na zasadzie dobrowolności i będą przetwarzane tylko tak długo, jak długo są niezbędne do realizowania celów serwisu MiniRandki.pl lub do momentu, gdy usługobiorca serwisu MiniRandki.pl wyrazi sprzeciw wobec ich przetwarzania i poinformuje o tym przedstawiciela serwisu MiniRandki.pl.
- Państwa dane możemy przekazywać osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki.
- Uczestnik zgadza się na udostępnienie przez Organizatora swoich danych osobowych Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu w sytuacji wystąpienia przypadku zarażenia SARS-CoV-2 przez któregoś z uczestników spotkania lub przez pracownika Organizatora lub lokalu, w którym odbywa się spotkanie.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale również niezbędne w celu zawarcia umowy kupna-sprzedaży wejściówek na eventy organizowane przez MiniRandki.pl.
- Klientom serwisu przysługuje prawo żądania dostępu do treści ich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych osobowych.
- Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych i kontaktowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem osobom trzecim bez zgody klienta.