Regulamin imprez speed dating organizowanych przez MiniRandki.pl
- Administratorem serwisu www.minirandki.pl jest firma “RISE GROUP” z siedzibą w Krakowie (NIP 6472383230, REGON:365294600).
- Aby wziąć udział w imprezach speed dating organizowanych w ramach serwisu www.minirandki.pl należy dokonać zamówienia na stronie konkretnego wydarzenia oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy.
- W formularzu zgłoszeniowym należy podać swoje imię, numer telefonu, adres e-mail, wiek oraz płeć. Dane te są niezbędne do prawidłowego przebiegu imprezy i nie są udostępniane innym uczestnikom imprezy, ani podmiotom trzecim.
- Ostatecznym potwierdzeniem rezerwacji swojego miejsca jest zaksięgowanie płatności (szybki przelew online lub przelew tradycyjny). Koszt udziału w imprezie widoczny jest na stronie z opisem wydarzenia.
- W imprezach speed dating mogą brać udział jedynie osoby pełnoletnie, będące singlami (nie pozostające w związkach partnerskich).
- W trakcie trwania imprezy uczestnicy na kartkach otrzymanych od organizatora wyrażają chęć kontynuowania znajomości z wybranymi osobami oraz zaznaczają, który z kontaktów ma zostać udostępniony tym osobom (adres e-mail, numer telefonu lub oba te kontakty). Wybrane dane kontaktowe zostają przekazywane tylko i wyłącznie w przypadku wzajemnego wskazania chęci kontynuowania znajomości przez konkretne osoby.
- Uczestnicy imprez muszą mieścić się w przedziałach wiekowych przypisanych konkretnym imprezom. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji wieku uczestnika poprzez sprawdzenie jego dokumentu tożsamości. W przypadku gdy uczestnik nie mieści się w przedziale wiekowym lub nie wyraża zgody na okazanie dokumentu, Organizator zastrzega sobie prawo odmowy wstępu na imprezę takiej osobie. W takiej sytuacji nie przysługuje zwrot dokonanej wcześniej opłaty za rezerwację miejsca.
- W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie z przyczyn losowych, jest możliwość jednokrotnego wybrania innego terminu imprezy pod warunkiem przesłania do Organizatora informacji o swojej nieobecności najpóźniej na 26 godzin przed imprezą. W przypadku wyższej ceny za udział obowiązującej w imprezie w nowym terminie, konieczne jest dokonanie dopłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy wstępu na imprezę osobom, co do których ma podejrzenie, że są pod wpływem alkoholu lub innych substancji odurzających lub których zachowanie mogłoby w jakiś sposób urazić innych uczestników imprezy. W takiej sytuacji nie przysługuje zwrot dokonanej wcześniej opłaty za udział w imprezie.
- Organizator nie odpowiada za mniejszą liczbę uczestników niż wynikająca z planu imprezy podanego w ofercie i harmonogramie imprez.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za to co dzieje się w i poza obrębem lokalu po zakończeniu imprezy.
- Ze względu na specyfikę organizowanych imprez, Organizator zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia osobie, bez podania przyczyny.
- W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie wpłacona kwota nie podlega zwrotowi. Kwestię tę reguluje art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Zgodnie z jego treścią, nie występuje możliwość odstąpienia od umowy zawartej w drodze zgłoszenia swojego udziału w wydarzeniu ze ściśle określonym terminem realizacji, chyba że strony porozumieją się inaczej.
- Odwołanie swojej obecności w dniu imprezy, lub nieobecność na imprezie, wiąże się z obowiązkiem opłacenia zarezerwowanego miejsca przez osobę, która zgłosiła rezerwację.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania wyznaczonej wcześniej imprezy. W takiej sytuacji zapisane osoby niezwłocznie otrzymują informację drogą mailową lub SMS-ową. Zapisanym osobom organizator może zaproponować alternatywny termin/terminy imprezy. W sytuacji, gdy zaproponowany termin/terminy nie będą odpowiadać uczestnikom, wniesiona wcześniej opłata zostaje w całości zwrócona bezpośrednio na konto bankowe, z którego dokonana była płatność. Zwrot środków następuje w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych.
- W przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w pkt. 6 i 7, w celu uzyskania zwrotu płatności zapisana osoba powinna wysłać żądanie zwrotu płatności drogą elektroniczną lub SMS-ową w odpowiedzi na wiadomość z informacją o odwołaniu imprezy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania informacji o odwołaniu imprezy.
- Złożenie zamówienia udziału w imprezie speed dating oznacza zgodę na otrzymywanie e-maili oraz SMS-ów z informacjami o kolejnych imprezach w wybranym przez siebie mieście oraz o innych usługach i produktach firmy. Klient, który złożył zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie danych w celach handlowych na potrzebny serwisu www.minirandki.pl. Zgodę tę można w każdej chwili anulować poprzez kliknięcie w odpowiedni link w stopce informacyjnej e-maila lub przesłanie wiadomości na adres info (at) minirandki.pl. Organizator nie przekazuje danych kontaktowych klientów innym firmom w celach zarobkowych.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamację należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: info (at) minirandki.pl. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
- Ze względu na specyfikę imprezy, zastrzegamy prawo do nie wpuszczenia osób spóźnionych więcej niż 15 minut, które nie poinformują o tym fakcie organizatora.
- W przypadku konieczności anulowania rezerwacji miejsca na imprezie z powodu złamania przez uczestnika regulaminu (np. w przypadku podania nieprawdziwych danych, zapisania się do innej grupy wiekowej niż właściwej dla wieku uczestnika), zwrócona płatność zostaje pomniejszona o opłatę manipulacyjną wynikającą z poniesienia kosztów obsługi transakcji i jej zwrotu.
- Uczestnik składając zamówienie oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje go w pełni.
- Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące warunków korzystania z usługi można uzyskać drogą mailową – info (at) minirandki.pl.
POLITYKA PRYWATNOŚCI I PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
W ramach naszych starań w celu osiągnięcia zgodności z RODO, a także w celu dostarczania informacji o tym, jak Państwa dane osobowe są przetwarzane, poniżej przekazujemy niezbędne informacje w tym zakresie.
- Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami wynikającymi z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest firma “RISE GROUP” z siedzibą w Krakowie (NIP 6472383230, REGON:365294600).
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest niezbędność tego przetwarzania do wykonania umowy.
- Dane osobowe jakie zbieramy w celu realizacji naszych usług:
– Imię,
– Numer telefonu,
– Adres e-mail,
– Wiek
– Płeć. - Dane osobowe i kontaktowe uczestników przetwarzane są na zasadzie dobrowolności i będą przetwarzane tylko tak długo, jak długo są niezbędne do realizowania celów serwisu www.minirandki.pl lub do momentu, gdy usługobiorca serwisu wyrazi sprzeciw wobec ich przetwarzania i poinformuje o tym przedstawiciela serwisu.
- Państwa dane możemy przekazywać osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu zawarcia umowy kupna-sprzedaży biletów na imprezy organizowane w ramach serwisu www.minirandki.pl.
- Klientom serwisu przysługuje prawo żądania dostępu do treści ich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych osobowych.
- Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych i kontaktowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem osobom trzecim bez zgody klienta.